Aankomst in Verona - Reisverslag uit Verona, Italië van Servaas Laan - WaarBenJij.nu Aankomst in Verona - Reisverslag uit Verona, Italië van Servaas Laan - WaarBenJij.nu

Aankomst in Verona

Door: Servaas

Blijf op de hoogte en volg Servaas

25 Februari 2008 | Italië, Verona

Dag lieve vriendjes en familie.

Leuk dat je geinteresseerd bent in mijn buitenlandse avontuur! Donderdagavond ben ik samen met mijn moeder aangekomen in een schattig stadje. Het is het stadje dat het komende half jaar mijn woonplaats zal zijn: Verona!
Via deze site zal ik jullie op de hoogte houden van alle huil- en lachmomenten die ik hier zal meemaken. Op dit moment moet ik op zoek naar mijn docenten die zich tot nu toe voor mij hebben verstopt, maar ik zal ze vinden!! Binnenkort komen de mooie verhalen!!

Veel liefs,

Servaas

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Verona

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

11 Juni 2008

Urca che botta!

15 April 2008

Integratiecursus van een allochtoon in Italie

17 Maart 2008

San Zeno

06 Maart 2008

Een update uit Verona

05 Maart 2008

Adres + telefoonnummer
Servaas

Actief sinds 25 Feb. 2008
Verslag gelezen: 89
Totaal aantal bezoekers 7546

Voorgaande reizen:

21 Februari 2008 - 21 Februari 2008

Mijn eerste reis

29 Augustus 2011 - 30 November -0001

Roma

Landen bezocht: